miercuri, 6 februarie 2008

Retetele celebrei Lady Macbeth

Am descoperit asta ( aici pui tu poza baby )


Cartea o vazusem in vitrina unei librarii cand am mers la teatrul Act si este un volum de retete muzicalo-literare pe baza dramei lui Shakepseare( “ Macbeth”) si Opera lui Verdi. Retetele sunt notate cu 1, 2 sau 3 note muzicale, in functie de dificultate si printre personaje avem : Macbeth-bariton, Banquo-bas, Lady Macbeth-soprana, Macduff-tenor, Hecate-balerina.
Printre retete veti gasi : Actul I :“ Supa de scoorpii de mare”, “Flacarile infernului”, “ Cocteil doamna de fier”.
Actul II: “ Fantoma lui Banquo”, “ Stratford-on-Avon Pork Pie”, “Supa Elisabeteana”
Actul III:” Caldarea Vrajitoarelor”, “ Risoto de Somn”, “ Chiftelute satanice cu curry”
Actul IV: “ Tort Somnambula”, “Padurea din Birnman”, “Marea figa de deserturi”
Etc.

Sunt tare mandra de mine ca stiu sa fac si eu una dintre retete si anume “ Pedale de gin tonic” :P
Enjoy :)

Francesco Attardi Anselmo
Elisa De Luigi
“ Retetele celebrei Lady Macbeth—Verdi si Shakespeare in bucatarie”

Ed. House of Guides 2007.


text scris de yukiame fara nici un merit din partea mea :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

faaaaaaaain :)
poate mi-o iau si eu :D

Lyna spunea...

deci GENIAL ! ... macbeth nu m-a dat gata si probabil ca dupa un an de studiat shakespeare la bilingv engleza m-am sictirit si am renuntat sa mai iau apararea pieselor sale ... dar cartea asta e superba !