marți, 4 martie 2008

Nedumerire

Langa blocul meu e un maidan unde se joaca copiii si unde au fost cateva tentative de-a lungul anilor de a-l transforma in parc sau parcare. De vreo cateva zile au aparut muncitori care au inceput sa sape si sa niveleze maidanul si sa care munti de nisip si dale de piatra. Azi cand am plecat la serviciu un nenea muncitoru’ facea pipi la unul din mormanele de dale. Cand am venit, dalele erau frumos aranjate pe viitoarle alei ale nu stim inca ce.

Nedumerirea mea este : oare cum si-a convins nenea muncitoru’ cu pricina colegii sa puna mana pe dale? Sau o fi purat manusi….

5 comentarii:

alex spunea...

eu cred ca e o chestie teritoriala si legata de masculul alfa si treburi din astea. ca sa ii convinga pe cei din haita sa mute dalele, trebuia intai sa le identifice ca fiind ale haitei, deci sa urineze pe ele. sa le marcheze ca fiind ale lui, seful de borduri sau ce era.
urinatul e o chestie importanta pentru barbati, si e oarecum ancestrala aceasta importanta. chiar daca unii barbati o neaga, stim cu totii in sinea noastra ca avem un sentiment placut atunci cand urinam intr-un loc unde nu am mai fost. pentru ca il facem parte din teritoriul nostru.
caz concret (ipotetic): sa presupunem ca ajung in londra, de exemplu. si ma duc la un pub in prima seara, beau doua beri, ma duc la toaleta si urinez. in acel moment voi fi cunoscand londra ca pe buzunarul meu drept. va fi teritoriul meu, la un nivel inconstient. e doar un exemplu.
as putea vorbi despre acest subiect multa multa vreme, dar nu vreau sa plictisesc. in incheiere voi spune ca ceea ce am scris este 50% gluma si trei sferturi serios, doar ca e la nivel subconstient si se intampla, din cate stiu eu, doar in cazul populatiei masculine.

Simona spunea...

propun o rezolvare mai simpla: ceilalti nu stiau! :)

miclowan spunea...

eu zic ca e un fel de botez al materialelor de constructie, e ceva ce suplineste zidirea Anei, sunt sigur ca aleile o sa dainuiasca mii de ani

YukiAme spunea...

ceilalti stiau, si , cine stie, poate facusera toti pipi la dalele alea, dar eu nu l-am vazut decat pe unul

Simona spunea...

e ceva ce depaseste puterea noastra de intelegere atunci ;))