sâmbătă, 5 aprilie 2008

8 chestii despre mine la intamplare

* acum pic de somn
* imi place ceaiul negru si ciocolata calda cu scortisoara si in general scortisoara in orice.
* cand am intrat in calsa intai aveam un numar de centimetri si in 12 ani de scoala am crescut fix un metru
* m-am reapucat de 'mestecat guma' ocazional.
* cand stau in starea mea normala de om serios arat ca si cum as vrea
sa iau pe cineva la bataie.
* de la genunchi in jos seman cu tata, si de la genunghi in sus la coapse si fund seman cu mama.
* cat am scris chestiile astea m-am mai uitat din cand in cand pe geam
* si am cascat
a noua chestie ( si cea mai importanta)  ar fi ca i'm in love :)
from nada  goes to alinutapusiormiclowan ( veniti-va in fire, people) si lyna

5 comentarii:

alex spunea...

in love with whom?

YukiAme spunea...

ghici ;) :P

alex spunea...

ce-mi place cand eviti raspunsul... adica tot timpul :P

Anonim spunea...

tare cum ai crescut ;)

de scorţişoară ştiam şi nu numai...

miclowan spunea...

de câteva zile mă gândesc la o soluţie de răspuns la lepşe fără să-mi încalc cuvântul de a nu mai răspunde la ele pe blogul meu; momentan aleg să mă folosesc de zona pentru commenturi pentru a da răspunsul

deci 8 lucruri la întâmplare despre mine

1. Autorul meu preferat e Ernesto Sabato
2. Sunt o persoană distrată
3. tocmai am constatat că era să-mi dea în lături apa din cadă
4. Sunt şi delăsător, am începute vreo 8 romane pe care nu ştiu când am să le termin
5. Prefer oricând muntele mării
6. Îmi plac la nebunie cafenelele
7. Momentan sunt în pericol să mă îndrăgostesc iar...superficial?
8. Am început commentul mai murdar şi mai uscat decât sunt acum

O seară plăcută!