duminică, 26 septembrie 2010

e, lasa, ca poate sa rezolva

De cand suntem aici ne-au luat de doua ori curentul. O data seara, si a durat cam doua ore si a doua oara in dimineata asta si a durat cam o ora. In ambele cazuri am fost singurii care s-au agitat sa gaseasca un nr de tel de la electrica, sa sune, sa caute alt nr, sa mearga la electrica, sa incerce cumva sa rezolve situatia. Fie ca a fost vorba doar de blocul nostru ( in primul caz) sau de tot cartierul ( in cazul al doilea) replica pe care am primit-o de la vecini a fost cea din titlu, sau una si mai tare ' pai lasa ca or suna altii'.

Nu e o gaura in cer, poti sa stai fara curent o ora, doua, trei...daca esti anuntat dinainte.Asa mi se pare normal. Dar in conditiile in care aproape totul intr-o casa functioneaza cu curent, iar unele dintre aparate se mai strica daca ' te joci ' cu ele asa, mi se pare absoult strigator la cer sa nu faci nimic cand un serviciu pentru care platesti sa nu functioneze!
Da, stiu de penele de curent din comunism, mi le amintesc si eu, chiar daca eram mica, stiu ca exista oamenii care n-au deloc electricitate, stiu ca se poate trai fara, dar de ce, daca eu platesc serviciul asta?! E ok sa pice reteaua, se poate intampla. Nu-i normal sa nu raspunda nimeni la serviciu clienti si nu-i normal sa stai ca oaia si sa astepti sa rezolve altii problema.

Niciun comentariu: