sâmbătă, 18 septembrie 2010

going out

Aseara am iesit pentru prima oara out in Sibiu. Vazusem un afis cu o trupa din Ungaria care parea interesanta si cum pub-ul era foarte aproape de noi am zis let's go. Am ajuns pe la 8 intr-o grota mica mica, cu mese si bere ieftina, am luat stingheri loc la o masa si am asteptat. Cand a venit timpul sa inceapa cantarea surpriza, inainte de Silver Shine, trupa din Ungaria, au urcat pe scena Ora de Foc, o trupa locala. Si nu ne-a parut rau de loc. Baietii( generic vorbind pentru ca vocals si chitara acustica e o fata) canta fainut bine, rock cu influente folk, sunt simpatici si amuzanti si e clar ca si-au castigat doi noi fani :)

cat despre Silber Shine, well...am rezistat o melodie jumate. Cautandu-i acum pe youtube pentru o melodie exemplu mi-am dat seama ca nu suna chiar atat de rau pe cat a fost aseara; senzatia a fost de surubelnite care te scormonesc in ureche, so blame it on the sound designer.



Niciun comentariu: