duminică, 20 ianuarie 2008

Leapsa cu interviul primita de la Puisor

1. De ce ai acceptat leapşa aceasta?
Pentru ca e a 2-a sau a 3-a leapsa pe care o primesc si inca nu m-am plicitisit

2. De când eşti in blogosfera?
Incredibil, acum am descoperit, de pe 20 ianuiarie 2007, deci am un an, dar pe yahoo360, blog facut pe o fosta adresa de e-mail la care mi-a fost furata parola si pe care nu l-am transferat aici. Pe blogger sunt din noiembrie 2007.

3. Cum ai ajuns să-ţi faci blogul?
Ambele din plictiseala.

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodată?
Fostul blog al nadei ( tot yahoo 360)

5. Enumera trei lucruri pe care le crezi importante ca să reuşeşti în blogging.
Eu nu tin sa reusesc in blogging.

6. Cel mai citit blog de către tine?
alecs

7. Alte bloguri pe care le mai citeşti?
Nada, gramo, puisorul, miclowan, simona. asta e turul zilnic;

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai bună?
Habar n-am

9. Este important traficul pentru tine?
nu

10. Sunt importanţi banii pe care i-ai obţine din reclame?
Nush, n-am reclame in blog.


11. Cel mai urât blog pe care l-ai văzut?
Ce inseamna ‘urat’?

12. Consideri ca e un lucru vital să ai un domeniu?
Nu, cel putin nu pentru mine si nu acum.

13. Parola cu care te loghezi la blog.
Pe campie alearga elefanti roz imbracati in haine ecologice si culeg floricele mov cu dungulite lila.

Gataaa, leapsa merge la Simona si la cine mai vrea s-o ia :).

Un comentariu:

Lyna spunea...

=))) ce tare e "parola"