luni, 7 martie 2011

Vand manual de TKT

35 lei.

...sau il dau la schimb.

Vand manual de TKT nou-nout, singura 'trauma' a fost transportul de la Bucuresti la Sibiu.

De ce-i nou-nout si de ce-l vand? Il vand pentru ca mi-am luat anult trecut examenul si pentru ca la momentul respectiv scoala mi-a pus la dispozitie un manual dupa care sa invat, iar al meu a ramas neatins.

Pretul de achzitie a fost de 50 de lei, iar eu il dau cu 35 de lei sau la schimb cu o carte in limba engleza. ( pretul actual de librarie cred ca e undeva la 63 lei).Transportul prin Posta Romana.

Este foarte bun si in vigoare pentru profesorii de engleza care doresc sa isi dea examenul( la sfarsitul fiecarei subunitati are un practice test + practice test la sf de fiecare modul cu un total de 240 de intrebari si answer key) sau pentru profesorii tineri; cateva probleme abordate: cele 4 abilitati, motivation, the role of the error, learner characteristsics, choosing assessmentactivities, selection and use of coursebook materials, teacher roles, grouping learners, correcting, giving feedback--si multe altele.

Cine e interesant, daca e cineva, poate sa lase un comentariu aici.



Niciun comentariu: