vineri, 10 decembrie 2010

book-crossing Puck


via Posta Romana

Ideeea s-a nascut dintr-o vorba aruncata de Puck intr-o conversatie cu altcineva,altundeva. Eu am tras cu ochiul, i-am trimis un mail si asa se face ca saptamana trecuta doua colete se intersectau pe drum: unul cu carti de la mine pentru ea si altul cu carti de la ea pentru mine.

Nu ne-am dat deadline de citit, cand terminam, terminam si le trimitem back :)

Deocamdata am terminat doar Mic Dejun la Tiffanny si am inceput Nocturna in Chile, a fost o saptamana cam aglomerata.Am lasat la urma pe Margaret Atwood ca orice copil care vrea ca prajitura preferata sa dureze cat mai mult :)


4 comentarii:

ana spunea...

si eu am facut asta cu cineva acum 2 ani si s-a dovedit a fi o idee foarte buna. am descoperit scriitori pe care nu prea eram tentata sa-i citesc pana atunci

Yuki spunea...

da, pai nocturna in chile si visele lui einstein au fost ideea lui puck :)

cu cine te-ai book-incrucisat ? :D

ana spunea...

cu un prieten online cunoscut prin intermediul blogului, nu-l stiam personal
sa ne spui cum e atwood in povestiri. eu am pe aici un pdf cu dancing girls dar am zis ca le las dupa asasinul orb si pov cameristei

Yuki spunea...

absolutely :)