sâmbătă, 11 decembrie 2010

S-B

cateodata uit unde sunt. ma trezesc dimineata si ma mir de patul ingust si de faptul ca avem usa la camera. alteori ma plimb pe pagini de net, ma infund in ganduri si iar uit. ma trezeste imaginea nefamiliara de pe geam, blocul de vis-a vis, cand inainte nu erau decat copaci.
suntem de aproape 4 luni aici, numaratoarea saptamanilor am pierdut-o pe la numarul 14-15, cam atunci cand s-a apropiat weekendul in care am fost acasa.
se apropie bilantul, dar ce sa trec in el? ca aici e mai bine si acolo era mai rau? ca acolo era mai bine si aici nu e? niciuna nu-i adevarata. am ajuns sa-mi spun singura "taci, nu mai esti la bucuresti", comparatii tot fac, involuntar, asta e. adevarul e ca nu pot face mare lucru, decat sa las timpul sa treaca si

2 comentarii:

ionuca spunea...

Eu tot aș vrea să văd la un moment dat un bilanț. Cu bune și rele, cu tot :)

Yuki spunea...

fara nicio legatura : am cumparat ieri mandarine dupa ce am vazut poza cu masacrul de la tine :D
cat despre bilant...chiar nu stiu