duminică, 12 decembrie 2010

Book Shoppping in Sibiu

De cand sunt aici m-am tot plans in stanga si-n dreapta de lipsa librariilor si de lipsa chilipirurilor la carte. Sunt librarii, este Humanitastul ( Subterana), mare si cu de toate, in centru, Diverta, buna pentru rechizite, mai sunt vreo 2-3 librarii mai mici, din acelea, foste de stat, o reprezentanta Oxford ( dar slaba rau la carti, ceva manuale, multe dictionare, beletristica scoalara )si bineinteles cele doua librarii nemtesti, Schiller, in Piata Mare, care ar fi devenit locul meu preferat daca as fi vorbit nemteste si libraria-cafenea Erasmus care imi aminteste vag de Carturesti.

Dar cand vii ca mine dintr-un oras in care pe o raza de un km in centru stiai toate librariile si ce reduceri practicau, cand nu erau carti la portocala la humanitas, sg avea carturestiul o masa de carti la 1/ 2 din pret sau 2+1 gratis, Nemira care baga constnt carti la 99,99 lei, mcmillan-ul de unde ma aprovizionam cu graded readings ieftine pentru cursuri si unde imi trimiteam toti cursantii dupa dictionare, fabuloasa anthonyfrost pentru tot ce ti-a poftit inima in engleza si multe altele si n-am pomenit nici de targuri, da Sibiul pare mic de tot.

Dar, nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ieri in Promenada Mall, in libraria Alexandria niste pachete de carti super faine ( daca nu tinem cont de editura :P). Cu 10 lei am cumparat un pachet cu doua carti de Barry Unsworth. Mai erau la 35 de lei 3 carti de E. L Doctorow ( din pacate aveam deja 2 dintre ele) si tot la 35 M Atwood ( pe care insa mi-am promis s-o citesc doar in engleza ), dar orisicat, 35 de lei!!! Mai erau cateva pachete, din pacate n-am retinut autorii, numai un pachet de pinkozitati, restul carti faine.

N.B : nu vreau sa fiu nedreapta cu Subterana: au constant carti la 99,99lei, 10 lei, la 15 lei, la portocala, chiar pachete la 2+1 + seria aniversara Humanitas, + noptile librarilor cu 20% reducere la cartile humanitas, 10% la celelalte si ceai din partea casei, dar tare mi-a parut bine sa vad ca se practica reduceri la carte si in alta parte.

alta N.B: nu vreau nici sa se inteleaga ca nu cumpar carti decat la reducere, dar si piata cartii e o piata, you have to look for the best price + ca acum e perioada chilipirurilor.

6 comentarii:

miclowan spunea...

eu prefer să comand din librării virtuale :)

Yuki spunea...

si eu mai fac asta uneori, dar nimic nu se compara cu hoinareala printr-o librarie si rasfoitul cartilor :)

miclowan spunea...

continui să le răsfoiesc, dar cu frică pentru că sunt un pic cam impulsiv la cumpărare

morbo spunea...

LIBRARIA POLSIB!!!! pe soseaua alba iulia, pe dreapta cand vii dinspre centru, inainte de podul peste cibin.la parterul cladirii polsib, cladire in care e si o tipografie. e imensa fata de celelalte.

yuki spunea...

morbo: multam, o sa trec. e cumva cea deschis recent, acuma?

morbo spunea...

nu, exista de mult timp.