duminică, 3 aprilie 2011

Cum sa uiti o femeie

de Dan Lungu....................... sau nu.

Daca vreti o recenzie faina mergeti aici, la Ionuca. Mie nu mi-a placut cartea. Sau ma rog, nu mi-a placut mare parte din ea. M-am cam plictisit citind-o. Marga mi-a adus aminte de Luminita, o alta selfish bitch ( singura problema cu selfish-bitch-urile astea e ca nu le da nimeni si lor voie sa se exprime). Andi, pathetic looser. Nu ma impresioneaza in niciun mod descrierile de betii sau personajele care si-au gasit sensul vietii in sticla de bere. Cat despre Set "si sleatha lui de nebuni", mai ca m-au convertit ( glumesc, of course).
Mi-a placut capitolul despre copilaria Margai (desi nu prea intelg cum se poate ca un copil care a primit de toate sa mestece smoala pe post de guma de mestecat), dar tare aiurea mi s-au mai parut descrierile despre cum Marga, intrata in adolscenta, isi descopera propriul corp, un fel de " si pentru mine au inflorit salcamii".
Mi-e dor de 'baba comunista' si de ' raiul gainilor', am ras cu lacrimi cand le-am citit.

a, si sa nu uit, pana la urma, cine e Arthur?

5 comentarii:

ionuca spunea...

Dacă asta nu ți-a plăcut, sigur nu o să te impresioneze nici „În iad toate becurile sunt arse”. Sau cine știe, dacă o citești ca pe o „Portocală mecanică” românească, s-ar putea să te prindă :)

Yuki spunea...

mmm...din ce-am citit la tine despre carte, nu cred :(
cred ca o sa reiau baba comunista cat de curand :D

puck spunea...

mie nu imi place Dan Lungu de nici o culoare...

Yuki spunea...

puck: so i've heard :)

Andre spunea...

Ci vrau doar sa spun ca la mine au ajuns iepurasii de Sibiu, sarumanaaaa! >:D<