marți, 26 aprilie 2011

to Bucharest and back


Incredibil cat de mult pot sa-mi reincarc bateriile dupa un drum la Bucuresti. Cei mai multi oameni abia asteapta sa plece din oras ca sa se simte bine, eu abia astept sa ajung. Concluzia interesanta la care am ajuns este ca pe bulevard la Unirii ma simt mai 'acasa' decat in patul in care dorm de 8 luni incoace, desi aceste 'acasa' a devenit un termen foarte relativ. Practic m-am reintors in casa parinilor de unde plecasem cu 2 ani inainte, e oarecum ciudat, camera mea si a sor-mii a devenit acum camerea mea si a lui Alex. Vorbeam cu o pritena acum ceva vreme si-i spuneam ca o sa dorm in fosta mea camera unde se afla cartile mele si unde de obicei doarme fosta mea pisica. De obicei cand ajung la bucuresti incerc in cateva zile sa fac cat mai multe cu putinta: sa ma vad cu oameni, sa ma plimb prin magazine, sa ma plimb pe strazi si prin parcuri si mai ales sa stau cu familia. Alex e oarecum neglijat, reluand un vechi obicei, in fiecare dimineata bucuresteana o sterg la mama in pat sa ne bem cafeaua impreuna. Inevitabil, nu poti in 3 zile sa ajungi peste tot, dar doua lucruri mi-au placut in mod deosebit la drumul asta: plimbarea haotica de sambata pe strazi, cu popas in Cismugiu si dat cu hidrobicicleta, asa cum obisnuiam sa facem pana sa venim aici ( doar ca se intampla de obicei duminica) si jocul de rentz en famille, la fel ca in vremurile bune, doar ca de data asta a castigat partea feminina.

l.e girly girly : m-am intors de la bucuresti cu un troller maaare plin de haine de vara si acuma ma chinui sa le asez in minusculul sifonier si tocmai am observat ca sunt mandra posesoare a 12 rochii de vara, toate achzitionate in ultimii 3 ani( cas i didn't use to wear dresses), iar cea mai recenta achizitie are pe ea un citat din Forrest Gump :D

6 comentarii:

brightie spunea...

ha, ce fain, sa le porti sanatoasa! nici eu nu purtam rochii pana acum 3 ani :)))

Yuki spunea...

than you :)
dresses are cool :p

Andre spunea...

Am uitat sa joc rentz :((

Si nu-i corect ca ai fost la Bucuresti :P da-i sanatos :)

YukiAme spunea...

;)) te invatam cand ne intalnim;)

puck spunea...

ah vreau sa vad rochia cu citat din Forrest Gump! I am so envious!!

YukiAme spunea...

o s-o vezi live cand ajungi pe aici;)